Marameo
Ottavio is civil servant around 50. His work isn’t particularly exciting, and his relationship with his boss isn’t the best either. Ottavio’s wife works in a jewelry shop, and is often away from home and doesn’t have much time for him. Their 15-year-old daughter Nina is head over heels in first love with Filippo. Ottavio’s birthday represents a turning point: he gets ill and moves back to his parents’ home where he regresses into childhood again.