Manoeuvres
Michel, a 58-year-old construction worker, is single. His day to day routine job fills in entirely his life and its perspectives. In his ordinary world, it’s precisely a relatively insignificant moment when, by coincidence, he meets a hairdresser in a club, which gives him hope of another life. This moment encourages him to try to live his life differently.