Manager der Menschlichkeit
Whether in the Balkans or in Somalia, in Chechnya or in Columbia, they are on the scene in acute situations: the delegates of the International Committee of the Red Cross (ICRC). Peter Stocker, one of the most experienced head delegates of the ICRC, illustrates the problems with which the ICRC is confronted in Yugoslavia, Bosnia and Afghanistan.