Man müsste Räuber sein oder zumindest Sprengmeister
In a thoroughly capitalised urban and rural area, the range of possibilities for this man without money is limited on his Vimeo account. That is, as long as he conforms to the law. A group of crooks decide to put an end to the lethargy by robbing a bank. But time passes and nothing seems to work.