Madly In Love
Devan, a young Tamil raised in Switzerland, wants to fulfill his father's wish of an arranged marriage. However, a few days before the traditional wedding, Devan falls madly in love with Leo, a European woman. This romantic comedy lets love be stronger than cultural differences and traditions. Eventually, the movie culminates in a beautiful Kollywood finale.