Mad Heidi
In a dystopian Switzerland that has fallen under the fascist rule of a cheese magnate, Heidi lives as a simple young woman in the Alps. Grandfather Alpöhi does his best to protect his granddaughter from the dictatorship, but soon her yearning for freedom causes all hell to break loose. The naive girl must transform into a fierce fighter before setting out to liberate the country from the cheese fascists. An action-adventure spoof based on the popular children's book character Heidi.