Ma vie est un défi
A former professional golfer, Yves Auberson has been suffering from Parkinson’s disease since the age of 35. While being severely handicapped by dyskinesia, Yves set himself the challenge of touring the Swiss Alps, traveling more than 1000 km on foot, in order to demonstrate that Parkinson’s does not condemn him to inactivity. Through a poignant and unique testimony, this film sets out on an adventure with Yves to tell us his story and his 15 years of struggle against the symptoms of Parkinson’s that have completely changed his life.