Ma Na Sapna
The story of several women in India, who dream of a better future for themselves and their families through surrogacy. The film follows six women through different stages of surrogacy and their surrogate broker in a clinic in the north-west of India. It explores the women's hopes, the conflicts they face while living together and what happens to them after they give birth to the babies.