Lui
After her mother's death, Samira goes to her native village accompanied by Enrick, her former boyfriend. As soon as she arrives at the family home, a stranger starts to follow the young woman. She confides her anguish to Enrick, who does not take her seriously because she suffers from psychological problems. Samira must face this increasingly intrusive presence alone.