Lisa Zürcher’s first case as a young attorney deals with cannabis and drugs, ambiguous laws and arbitrariness on the part of officials. Within a short time she finds herself up against the entire force of the state authorities in Fribourg. Both sides battle with tricks and subterfuge, using any and all means to win.