Luchsinger und die Götter
Four Swiss pensioners spend their retirement in Bali for economic reasons. In their luggage they carry memories and unresolved conflicts that have little to do with their new surroundings. And when one of them runs out of money even in cheap exile and the other, who draws a fat pension, faces death, they decide on a bold plan: to exchange their lives.