Loves Me, Loves Me Not
In the eternal frame of love and its endlessly repetitive cycle, some places are particulary favourable to rituals and enchantment. In Paris, after nightfall, hundreds of young people come to the canal of Ourcq. They sit at the river's edge and talk almost only about love.