Love Express
The dating agency «Love Express» organises a one-night cruise on the Lake of Geneva for single people. Thirty men and women, with various reasons will meet on board. Some are looking for their soul mates, others just want to have a good time. The cruise is led by two ceremony masters André and Anne-Charlotte, who try to solve their own love affaire, all this in between senseless animations, out-of-fashion songs and ambiguous couple games.