Lost Or Found
Pablo, Luca and Hanna meet each other in an absurd twist of fate during an armed robbery and end up sharing, quite unexpectedly, a mutual destiny. This film belongs to the “Trilogy of Memory”, a series of short films by Iliana Estañol that examine memory and identity more closely.