Los pasos dobles
The film follows contemporary artist Miquel Barceló into the heart of Dogon country. An old Malian legend says that every human being has a doppelganger, a kind of twin brother that can live somewhere at some point in time and whom we all have to find before we can become one with our true and unique self. Barceló believes he has found his doppelganger in the person of François Augiéras, the other white artist who lived before him in this area.