Los lah
The ambitious dancer Jiara Becker runs away after she finds out, that her mother has passed a congenital heart-disease on to her without ever revealing it. After years of complete silence, beaten up and heavily in debt, Jiara returns home to her mother, where she has to decide whether she is able to forgive or wants to keep running away.