Long Time Love
Was it love at first sight or a slow development? Has the initial fire turned into the everyday routine or are the protagonists still head over heels? Five female couples tell their stories of joy and challenges of their long term love, including a psychotherapist, a financial consultant and a midwife. Even in these times of speed-dating or the termination of relationships via texting it's here to stay: love lasting years or even decades.