Do you constantly have the feeling that an important e-mail or a friend in a chat room is waiting for you? The most recent entries made in the forum need to be read again and you haven’t checked your bank account balance online for ages. Can you imagine taking care of everything via Internet? Would you miss reality? This film is about a young man who spends his life on the Internet. Gradually, he even forgets that there is still a world outside his four walls. The story shows one side of the obsession; perhaps a side which you know, too!