Limbo
An almost-photographical cinematic portrait of Jos, a Mexican photographer now in Switzerland. He once said, "When I was a child, I always wanted to be a priest. Then, I almost became an antichrist". Now, he is somewhere in-between, "in a limbo." Through his daily life, his art, and his photobook dedicated to his slowly dying grandmother, amidst drug addiction, violence in Mexico, and immigration, Jos delves into the presence of death in his life.