Lilo & Fredi
As a result of an automobile accident, Lilo and Fredi's paths cross again after 50 years. It couldn't come at a worse time for either of them. Fredi's construction company is plagued by financial worries and Lilo had been looking forward to a trip to India. But as legal proceedings flare up, the two realise that the past they once shared is not entirely over. However, both are involved in their families and devise all sorts of plans to meet privately. As they become closer, the joy, confusion and fear of falling in love grow. Neither of them would ever imagine feelings of such intensity at the grand old age of 70. But great love overcomes all obstacles – even for two somewhat belligerent and strong-willed elderly people!