Like the Shadow in the Dark
Gustavo is a renowned psychologist. He's faced by an enormously challenging task. He must scrutinize a field of candidates and decide which of them have the right characteristics to become politicians. Will his final choice be fully professional and based solely on his experience and capabilities or will it suffer some pressure from external factors?