Life on Earth
Guess Who's Back, a hacker known for his online hoaxes, has caused the real death of a man. Nobody knows from where the hacker operates, but everyone can meet him through his avatar at the Club des Crocos, a virtual club owned by the hacker in the video game “Life on Earth”, a kind of social network in three dimensions. David and Kévin, seventeen years old and good friends, create avatars to meet Guess Who's Back in the game.