Liebes Tagebuch
A wind-up Death rattles by, the cut flowers are withering and in the garden, the cat is playing with a dead rat. The image is blurred, as is memory. A personal approach to death in everyday observations and in a diary. Much as this finality is part of our lives, it is not something we normally talk about.