Liebe Schwester,
Luzia, who has been living in Berlin for a few years, receives her first visit from her sister Noa. She proudly shows her the city, the theatre, her neighbourhood, her favourite bookshop and her favourite coffee shop. Noa doesn't seem to notice any of it. The two sisters watch each other, try to understand each other, be there for each other and fail. The past is brewing under the surface. They lack the strength to deal with the conflict. Reluctantly they go shopping, one loses her nerve and steals a pair of trousers.