Letzte Tage
The teenagers Lukas, Max and Fabi are playing hooky the last days of school and hang around in a shopping mall; Lukas' little brother Tom is also there. Here they try somewhat aimlessly to find themselves. “Last days”: these are the signs of the clearance sale. This is also also their mood. Last days: It's liberating, because after that something is over for the time being. But something new must come. Nobody really knows what.