Lettre à un ami
A young Swiss filmmaker of African origin who has always dreamed of living in the mountains meets a breeder of fighting cows, the first black resident in the Val d’Anniviers (Valais). In this picture postcard setting, at 2,000 metres above sea level, the filmmaker looks to this man for the answers to his questions.