Lesson in Humility
David is a successful bank executive. He is a workaholic and proud of his achievements. But one day he is suddenly being fired. He desperately tries to find a new job and decides not to tell his wife what has happened. Deprived of his dignity, he at least tries to keep his face before his family. During the following weeks, David leaves his house every morning pretending to go to work. But it turns out that companies don't want to hire an ‘old man’ and eventually he has to ask himself what his true priorities are and if he is capable of changing them.