Les saisons de Marie-Thérèse Chappaz
A meeting with an enthusiastic and dedicated winemaker, Marie-Thérèse Chappaz. In the course of the seasons in which wine is made from the grapes on the vines, we become acquainted with an exceptional person. Her work methods don’t follow the logic of production based solely on profit but are an expression of her consummate ecological awareness.