Les ponts de Sarajevo
This film explores Sarajevo’s place in the history of Europe over the past century and in the Europe of today, as viewed by 13 European filmmakers. Of varying generations and origins, these noteworthy creators of contemporary cinema propose just as many accounts and unique points of view.