Les mouches de Beni
One evening, Beni, a young woman, meets her 65 year old neighbour Gégé. The two women become friends and Beni invites Gégé to discover her world through a surprising adventure. The birth of their cross-generational friendship will shed light on the complexity of bipolarity, a disorder from which Beni suffers. Music unites them and strengthens the core of their friendship.