Les montagnes continuent de grandir
Laurence, a Parisian in her fifties, is spending a few days in an isolated holiday cottage in the Lozère, in southern France. She has really come here to meet Antoine, 27, the owner of the property and to give him a letter. As they try to get to know each another, a strange atmosphere develops between the two of them. Laurence finds it very difficult to give him the envelope and reveal what is inside.