Les indociles
Jura, 1973. Lulu, Chiara and Joe form an unbreakable friendship. In the span of four decades, they will manage to free themselves from the shackles of society and create a community and a visionary safe haven. The trio will spend their lives side by side while trying to build a world worth living for.