Les courageux
In a small town on the edge of wild country, an eccentric and delinquent mother has had enough of the rules. Crushed by her mistakes and by a society that doesn't give a damn – or a second chance – to people like her, she'll do anything to prove to her children, and to herself, that she still is a good person.