Les amis d'Amadou
Director Jürg Neuenschwander goes on tour with the three Swiss main characters of his film “Q Begegnungen auf der Milchstrasse” (Encounters on the Milky Way) in West Africa. Against a washed out backdrop of vast landscapes, the group go for drives in between performances, accompanied by a soundtrack of Mamar Kassey’s music. Highlights of the trip are the group’s performances for Amadou Dicko, the region’s influential chief.