Les ambassadeurs
Two young men spend a sunny day on the shore of a lake, swimming, driving a boat, flirting with girls, biking, stealing some money, buying souvenirs and defying gravity. Accompanied by sentences they take from a faith healing leaflet, they follow a trajectory that eventually prompts them to coincide with the characters of the painting “The Ambassadors”, by Hans Holbein the Younger.