Le voyage de Laura
A silver platter: the only thing she kept from her humanitarian project. After four long years in denial, Laura wishes to regain control over her life. Today, the young woman prepares for a decisive journey: she wants to return the platter to where it came from. Laura is about to revisit the places where she was raped, in the middle of a north African desert.