Le volcan et le bébé
The film shows what goes on in the head of a woman who is unable to give birth to a child. This lack obsesses her, she is assailed by strange and disturbing fantasies. This dive into her imagination will give her access to the torments of the History, said great, which undoubtedly made obstacle to the achievement of her desire of maternity. This discovery will be for her an opening towards life.