Le Théatre magique d'Éliane
Éliane Walther's little theatre on a bench has been performing stories for young children since 2008. She creates a magical, poetic world on a simple bench. Éliane makes absolutely everything herself, from the witch's house, the protagonists, miniature books and wood-paste vegetables to the garden enclosure. She creates her characters and gives each actor a different voice. The story's miracles and adventures become alive, enchanting young and old alike.