Le temps suspendu
The film retraces the life and work of Marius Borgeaud (1861-1924), one of the most talented Swiss painters of his generation next to Hodler and Vallotton. From Lausanne to Brittany, where he painted most of his canvases, the film brings this inimitable artist's story into the light.