Le temps d'Anna
Canton of Neuchâtel, 1917 to 1933. A young watchmaker falls head over heels with a mysterious young woman. Jean and Anna get married, love each other madly and go through all life experiences together, supported by their happiness and friends at their side. Jean wants to invent a new waterproof watch, and the future looks promising. But Anna suddenly seems to suffer from a strange sickness which gets worse each day. Will Jean’s love for her be enough to save her?