Le Son Strident d'une Corde Pincée
Nicolas, a reserved young musician, tries somehow to make a living from his music with his group. Tormented by his heart problems due to his alcoholism, he manages to emancipate himself from his condition by taking refuge in his greatest passion, the Blues. His daily life will suddenly change when the drummer of his group finds them a contract to record an album.