Le seuliste
At a small bistro in Paris, a strange young man retreats into a dark corner. His gaze is at once sad, pensive and vacant. Today is not just any other day: it’s his birthday. And he knows that he will be spending it alone. Within the next five minutes, however, the events which occur will change his life forever.