Le Printemps du journalisme
A magazine dies. The demise of L'Hebdo, which stirred up great emotion in the French-speaking part of Switzerland, was hardly noticed by the youth, rivetted to their smart phones. They were born in the era of digital news, trivial and free. However, a test undertaken in many school classes in Vaud revealed that a large majority of the students are not immune to fake news on the internet.