Le jardin d'Osama
In a Soudan torn apart by civil war, Professor Osama Saad fights for the study and preservation of his country's unique coral reefs. Despite the challenges imposed by the conflict, he continues to pass on to his students the hope and conviction that, even in times of crisis, protecting nature is essential.