Le grand chariot
The Plough is a constellation. It is also a puppet theatre. This is the story of a family of puppeteers: siblings Louis, Martha and Lena; their father, who directs the troop, and the grandmother, who makes the dolls. Together, they make up a company and put on puppet shows. One day, following a performance, the father dies of a stroke, leaving his children alone.