Le dilemme du porc-épic
After a dazzling carreer as a sportsman, Jean, 45 years old, goes from job to job, without any satisfaction. At the same time he coaches his daughter Lea, rising star of competitive diving. The day of an important competition, an unexpected event is going to change the relationship between them.