Le cargo de l'angoisse
The story takes place on a cargo ship out at sea. An old tyrannical captain is enclosed live in a crate then thrown into the water by his crew. But a year later, on a stormy night, his ghost reappears to take revenge of his executioners and their leader: his own son!