Lamina
A vast expanse littered with stones, a mountain on the horizon. Amidst it all, an earthen figure constantly moving through various topographies, passing bogs, lakes, rivers and moss. In between, the portrait of a woman whose mouth is visited by bumble-bees, and that of a man, whose skin is first wet and then cracked.