Labouyi Bannann
Timbehes, Goddess of Creation, created the earth and humans by fertilising herself with a banana. Her creation is marvellous and idyllic. But the more people there are, the greater their hunger for bananas becomes. A critical look at our approach to consumption based on the most consumed fruit in Europe.