La vie en deux
Here I am. My name’s Fred. I’m 34 years old and I am single. Some time ago, I suffered a big blow and I’m just about starting to get over it now. Ten years ago, I was a basketball player. Life isn’t complicated for a basketball player: you score as many points as possible. When you are 34, you score fewer points… and life, well… life is slightly more complicated. Anyway, I was saying that I am egoistic, I mean single… and free. I owe nothing to anybody. I do whatever I want. However I want.